tisdag 6 december 2011

Sömnen inatt var helt fantastisk!

Det var den bästa natten jag haft på flera flera nätter.. Ja alltså, vi var ju i rom.. och där sover man inte bra tydligen.
Maken gick i sömnen. Första gången på de 8 år jag vart med honom som jag sett honom gå i sömnen. Helknasigt. Och jag kunde inte sova för oljud, värme, kyla, hård säng och sömngående gubbe. Men förutom det har det vart en TOPPENWEEKEND! jag älskar rom. mina fötter håller inte med. Shit så vi har promenerat och fotat och promenerat och shoppat och promenerat och ätit och promenerat.. ni fattar.

Något annat i ett halvkort inlägg innan det kommer kort och beskrivningar om rom då?

JAG FICK PAKET NÄR JAG KOM HEM!
Haha ja alltså nagelgrejer från ebay såklart.
två burkar akrylpulver (clear), en nagelbandspusher och en snurra med pärl-dekorationer. Typ pastellfärgade små halvpärlor och någon rosett och sådär..
Jätte kul med akrylpulvret, verkligen.. synd bara att det stora akrylpaketet inte kommit än så jag fortfarande inte kan prova att göra naglar än haha..

anyhow.. måste verkligen plugga nu .. och kolla igenom korten från italieeeen! herre min skapare, jag fattar fortfarande inte att jag vart i stövel-landet! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar