onsdag 21 december 2011

Jag tänkte visa bilder sen..

på mina NAGELLACK FRÅN EEEEELF!!! :D me so happy! De kom i brevlådan idag, som jag längtat :P
Tänkte även skriva ner vad mer jag beställt idag ;) haha jag är ohejdbar.. jag har bland annat beställt ett gelkit och ögonfransar, men mer om det sen.

Just nu har jag svarta matta naglar med lite gliter-ränder.. som blev jättemisslyckade.. men det svarta lacket från elf är ett one-coat-only lack!! jag är helt lyyrisk.. och detas mattande överlack is to die fooor! jag vet, jag är så jäkla tjejjig men ni anar inte vilka fantastiska lack det är jag beställde. och red velvet är så himla juligt röd.. jag sitter och är alldeles lyrisk över mina fina lack <3 looove! så lätta att lacka med och så sjukt snygga färger.. jaja bilder sen..

Just nu vätar jag på att få hem min man så jag kan åka till net-on-net och handla hans julklapp.. kika förbi lidl och kika också.. mest för sakens skull..

Emma, vet du vem jag och vilma fick julpost ifrån idag då?? hennes morfar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar