torsdag 29 december 2011

Garderoborganisering på morgonkvisten..

Jepp. På väg in i duschen skulle jag ta ut kläder att ha idag.. Öppnade garderoben och såg bara ett virrvarr av tyg.. Fick världens utbrott och slet ut allt i en enorm hög på golvet- och började om liksom. Vek in allt jättefint och organiserast.
Nu fattas bara en enda sak i min kära garderob.. fyra lådor. Till strumpor, strumpbyxor/tajts, bhar och trosor.

Nu sitter jag nyduschad, insmord i nyllet med en kopp kaffe i handen och kollar på barnkanalen. Hos Vicky! Hon är faktiskt rätt skoj den tanten.. Och jag vet iaf nu att om jag misslyckas totalt som ekonomiassistent, då ska jag bli barnprogram-programledare! :D haha skitkul ju att få vara mig själv i TV! :D

Har lovat min kära dotter att hälsa på ronald mcdonald idag också. Ibland måste man få skämma bort sina ungar ;) jag skulle helst vilja ge henne guld och gröna skogar också men det går liksom inte .. än ;)
Men när jag blir multimiljonär om tio år, då jäklar kommer hon vara den mest bortskämda 14-åringen det går att hitta *fnissar*
*gråter* 14-åring? ska JAG som är så ung ha en fjortis en dag?? Say whaaat?  jag är för ung för det här.. Fast om tio år.. då är jag ju för bövelen 33 år *gråter ännu högre*

Nej.. positiva tankar nu.. jag är ung.. jag är ung.. jag är ung.. jag är ung..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar