onsdag 28 december 2011

Hela dagen har vart helknasig..

Vi var vaken mellan 12-02 inatt för Vilma var rädd.. Seeen vaknade vi jättesent.
Vilma fick frulle av pappa; pepparkakor och tomater (hon gav tillbaka kakorna och åt bara tomaterna, no surprise there).
Sen försvann mitt barn runt halv tolv, jag gick och kollade posten (näe, inget paket) och gick in till grannen dit barnet vart försvunnen hos. Klockan är nu alltså kvart i tre..
Där inne var det lika trevligt som vanligt, Vilma och Elma käkade gröt
Nina och Emina gjorde nyårsdessert (prova receptet inför nyåret)
Sen blev det middagslagande.. jag satt och kollade på. Nina dansade som en galning ;) filmbevis finns här för de som har mig på fejjan : http://www.facebook.com/photo.php?v=10150431857567331
Vilma bestämde sig för att äta där medan jag gick in..

Glömde nämna: jag ramlade och landade på mitt knä idag. Knät tog emot hela fallet- pain!!
Vad jag gjorde?
Eh *harklar mig* .. jo förstår ni.. jag stod upp.. och försökte få ur en sten ur foppatofflan.. och det kunde jag tydligen inte för jag föll som en armlös ettåring som precis lärt sig att gå.. Mitt knä är numera svullet och gör ont.. och är skapligt blått.. BRAVO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar