torsdag 15 december 2011

Plugghesten Arne!

Jepp, thats me. Har lämnat in två uppgifter idag. Yeey.
Hade fått tre feedbacks också på tre uppgifter. Dena ena är på VN-nivå vilket kan vara både VG och MVG, det vet man liksom inte säkert..
Den andra var på VG-nivå .. man kunde bara få VG på den uppgiften (vilket är värdelöst, varför göra uppgifter som man inte kan få högst betyg på?)
Och den tredje blev ett MVG..
Dessvärre känner jag mig inte direkt supertaggad på allt detta pluggande men snart är det looov! Bara två inlämningsuppgifter kvar och tre prov sen är jag färdig. Wihoo!

Ena uppgiften jag ska göra är i affärsjuridik- boooring.
Den andra är i engelsk affärskommunikation, där jag ska skriva ett CV och ett följebrev- inte alltför jobbigt direkt.

Anyhoow.. Vet ni hur svårt det är att läsa och tolka lagparagrafer medan man har en (snart) fyraåring som petar/klänger/hänger på en och inte kan vara tyst? Det är kanske det svåraste man kan göra i ett par skor, utan också för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar