onsdag 14 december 2011

Intet nytt på horisonten..

Tja förutom Vilmas superfebertopp inatt/tidiga morgonen.. Och feberyrande och så vidare. Ungen är med andra ord sjukare idag än igår.. Men vad gör det om hundra år? synd bara att det är väldigt svårt att plugga med tösen hemma. Och tja.. mina kurser är slut om en vecka och jag har massor att göra. Olycklig timeing.
Men jag har iaf köpt glass och kakor och köttbullar och äpplen till min sjukling <3 är man sjuk ska man pysslas om, så är det bara.

Vi sov btw till halv tolv idag! HALV TOLV! Sov VILMA till! jag höll på att tappa hakan när jag insåg det.
Fick barnvakt av underbara Nina för att kunna handla runt 13 tiden.. promenerade till affären och sen bussen hem.. på vägen från bussen insåg jag att jag inte ätit på över tolv timmar- det förklarade varför jag var så snurrig och matt haha.

Mina nya frilla btw, snyggt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar