måndag 12 december 2011

Inte mkt skrivet här inte..

Har nämligen haft prov idag och pluggat massa annat och sådär. Dessutom har dotter gått och blivit sjuk.. IGEN!
Men denna gången är det "bara" ett virus, så om hon är feberfri kan hon gå till dagis om hon orkar, vilket jag hoppas. Eeftersom mina kurser är slut snart och jag har plenty att göra innan den 22a..

Efter den 22a kommer det även bli mycket mer nagelposter gissar jag. Kommer ha mer tid att pyssla liksom.

Igår gjorde jag ett par ett par guldnaglar med blåa stipes.. Bild:
Det guldiga syntes inte så bra med mobilbild men nu ser ju iaf ungefär hur det ser ut. Min mor frågade varför jag hade finska flaggan på naglarna.. :/ inte looken jag siktade mot..

Annars då? jo pakeeet :P
Min elfil kom idag. YEEEY!
En sådan:
Japp stulen bild från nätet men whats the point att ta en egen när dessa kryllar över hela ebay..

Fick dessutom tre fler akrylpulverburkar också.. en vit, en rosa och en genomskinlig. Ska kika om den rosa är lika genomskinlig som den jag redan har, isf måste jag blanda en egen att förlänga nagelbädden med.. Meeen det är å andra sidan inte svårt så :D längtar tills jag kan lura hit någon och ge bort min unge så jag kan prova att bygga på något.. För akryl luktar MYCKET och jag vill inte att dotra ska gå runt hög på akrylångor direkt :P

Och så kom Vilmas örhängen med Hello-kittymotiv på idag :D de jag visade förr med blingbling :D supertjusiga! oh hon ääälskar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar