torsdag 8 december 2011

hm.. first try med dual forms..

Ignorera gärna det sabbade lacket på de andra naglarna.. nagelack är ju inte jättekompis med aceton, det visste vi ju redan :P Helt okej om ni frågar mig! fast underifrån ser det inte lika snyggt ut då jag inte hade några tippar på utan bara akrylen rakt på nageln.. geggade ut lite på undersidan meeen vad gör det om hundra år?
Är dock sjuukt snurrig i huvudet nu och det stinker i hela huset.. vågar inte ens göra en brasa för explosionsrisken ;) haha nej men ärligt jag vågar inte göra en brasa än.. jag vill vädra- Tommy vägrar..
Nu har jag förvisso inte filat till dem ordentligt och så men ja ni fattar hur resultatet blev iaf.. i akrylen stoppade jag ett av glittrena jag köpt.. hexagon-glitter var detta.. och en "konad"stämpel på ringfingret med en sten i.. ojoj vad tjusig jag är nu.. på två naglar iaf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar