tisdag 27 december 2011

Jul..afton,dagen, osv..

Ja julafton kom och gick, Vilma fick en hel drös med grejor!
Jag fick korsordsprenumnenation (awesome!), en bok (awesome!) och vantar och så..
Vi åt och åt och åt.. Badade i går morse och hälsade sedan på Malin.

Vi var utan el i 15 timmar också.. pga stormen.. som höll mig vaken..

Jag har pms och fryser..

Skulle behöva mjölk från affären också..

Och VÄLDIGT besviken på att bara fått ett paket i lådan idag.. med mina örhängen och mitt halsband. Vart är mina flarror med uv-topcoat?

Annars? slängt massa saker, eldat massa saker.. Organiserat lite i bokhyllan och läst.

Inte alls på vidare bra humör idag tyvärr och det märks.

Btw; håll koll på era ungar vaihelvete!

Sexåringar med smällare och tändare?? 12åringar som slänger smällare mot folk?? uppfostrar inte ni era egna ungar kommer någon annan göra det med aga. Och då säger jag bara en sak; skyll er själva era lata jävla svin! Ni skulle börjat när de var ett år, för sent att börja när de är 14.. just saying.
Det är ni som inte uppfostrar era ungar som får ungdomar som hamnar på hem, blir knarkare och mördar eller blir mördade.. INGEN gillar idioter, inte ens idiot-ungar! Alla vill slå både er och era ungar.. just saying.
Vill ni att era ungar ska bli pyromaner och Massmördare? inte? men sätt för i helvete ner foten och smiska dem då!
NEJ, det är inte bara en period om era ungar slår er! NEJ, det är inte sånt barn gör! JO, ungar fattar nej redan från halvåret om man bara håller på det och visar tydligt. För i helvete, skaffa inte ungar om ni inte har vett nog att göra dem till respektfulla människor.

Om jag är less på alla BARN som springer runt och kastar smällare på alla de ser? kan hända..

Nu går jag och tar en varma koppen och lugnar ner mig, jag föreslår att du gör detsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar