fredag 9 december 2011

Ååh nej :/

Posten hade kommit, men fortfarande ingen nagelfil eller avi till att hämta nagelfil. Där emot fick jag mina nail-art penslar idag.. 15 stycken :) Jättesmå och söta.. perfekt till streck och akrylblommorna .. måste prova.. ta paus från skolan och göra några blommor tror jag..

Men fortfarande besviken över att det inte kom en fil idag heller.. hade ju vart awesome om den kommit så hade jag kunnat slipa ner de två jag gjorde igår och ta bort dem för att kunna göra de nya jag tänkt göra.. julnaglar tror jag det kommer bli :)

Eh ja och så har jag beställt nagellack idag från elf.. men det gör liksom inget, för det var ju gratis frakt.. 10 nagellack blev det.. eller 6 vanliga, ett franskt manikytset- mest för det genomskinliga och det vita.. och sen ett matt överlack! :D 140 kronor ungefär.. det blir alltså ungefär14 kronor per lack- ingenting!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar