torsdag 1 december 2011

Bildbomb med sugig kamera ;)

 Tänkte visa mina nailart-prylar jag har fått hem hittills!

Vi börjar med de tre nya lacken jag köpte på åhlens. awesome. återkommer imorgon med nummer på dem.. ooch så mina nya konad-stämplar :D fast inte konad men kopior ;P awesome! 7 arbetsdagar från hong kong. Tänker INTE klaga på det :D det är verkligen kalasfort! 15 plattor iaf. Varav en med Hello kitty.. gissa vilken Vilma ville prova först? 


 Aanyhow.. Tradera-köp nailstickers.. inte så himla intressant men det var billigt så eeh :) jag har lite maniska klickfingrar tror jag?
 Två hjul med fimo och annat blingbling


 100 fimo-stavar!!!! 
dessa har jag verkligen sett fram emot.. nu måste jag bara få hem akrylen så jag kan börja leka med dem ordentligt också :D

 Sist men inte minst:
ett blingbling-kit i lila från tradera.
Supersvårt att få med vad det är för olika glitter och så med en mobilkamera men det kommer nog mer detaljerade bilder någon annan dag skulle jag tro..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar