tisdag 12 juni 2012

Stroke??

Helt ärligt så börjar jag bli orolig över mitt minne. Det blir sämre och sämre för varje dag känns det som, och jag vet inte om det beror på att sköldkörteln är påverkad, kortisonet ger mig dessa biverkningar eller om det är något helt annat.
Jag lyckas hela tiden glömma allt. Idag höll jag på att glömma dotterns avslutningsfika på förskolan. Mindes det bara tack vare att en vän frågade om hennes förskoleschema nästa vecka, då kom jag ihåg att de skulle ha fika någon dag.. tur att hon sa något och att jag kollade upp det..
Häromdagen trodde jag någon kommit hem till mig och lagt fram en handduk på toalettstolen för jag minns inte att jag gjort det. Tills jag insåg att det måste varit jag. Men jag minns det fortfarande inte.
Jag skickar sms utan att veta vad jag skrivit, ibland inser jag att det fattas ord eller rent utav meningar och är fullt med stavfel..
Jag ska till läkaren på fredag, och måste ta upp det då! Såhär ska det väl inte vara va?

Så ja.. jag glömmer såklart att jag har en blogg till och från också.. men idag fick ni några inlägg med bilder iaf :D

1 kommentar:

  1. Låter som klassiska symptom på för mycket stress av något slag! Jag har också varit sådär i perioder. Jag brukar reagera med att inte komma på ord jag vill säga, det står bara helt still i huvudet och istället för att få ur mig "diskmaskin" så blir det "dammsugare" istället exempelvis. Hjärnan hittar på sin egen lilla värld :p Men jag tror inte du behöver oroa dig en massa iaf, det lär inte hjälpa ändå ;)

    SvaraRadera