tisdag 12 juni 2012

Beauty cosmetic!

Detta är andra gången jag beställt catherine arley lack från http://beautycosmetic.biz och jag är lika nöjd denna gång.
Snabb frakt ändå, iom att de kommer från bulgarien, dessutom sänds paketen alltid rekommenderad med tracking-nummer.
Just dessa lack är superbilliga, och de har även andra lack som är riktigt billiga. Vet dock inte hur kvaliten är på de andra men ändå, riktigt najs.
De tar paypal som betalning bara man skriver det i beställningen, och frakten är 10 euro upp till 12 flaskor. Sen vet jag inte riktigt hur mycket de tar för fler, men det är bara att maila dem. De svarar oftast inom en halvtimme även på helger! I alla fall är det min erfarenhet. Deras kundservice är förövrigt superb! Jättetrevliga och snabba. De svarar i både bulgariska (tror jag? knepiga tecken iaf) och i engelska.
De packar nagellacken med bubbelplast och tajta kartonger så att lacken inte kan flyga runt och smälla i varandra= inga trasiga nagellacksflaskor. Har bara gott att säga om denna butik, även om jag köper de flesta lack från ebay och aldrig haft några problem så känns e-shoppar lite säkrare. Dessutom är ju frakten något snabbare från bulgarien än tex USA eller hong kong.

Vad ville jag ha sagt i detta inlägg då? Jo, om ni är sugna på catherine arleys nagellack, eller andra billiga lack och känner att ebay är osäkert så rekomenderar jag verkligen http://beautycosmetic.biz. Och jag lovar, de sponsrar mig inte för att säga detta (sådan tur har jag inte haha).
Dock kanske vissa känner att frakten är lite saftig, men för mig är det SÅ värt det. om jag delar upp frakten på flaskorna plus deras pris blir det ca 23-24 kr per lack bara. Helt ärligt, hur ofta hittar man bra nagellack i normalstora flaskor för det priset?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar