tisdag 12 juni 2012

Catherine Arley nr 711.

Det första jag provade från dagens paket var såklart det neongröna!
Helt ärligt, de som gör dessa budgetlack är grymma! Dessa lack är hypoallergenic-  vilket är awesome. Och formulan.. alltså helt ärligt, detta är ett knallneongrön lack men det beter sig inte som ett neonlack utan är som ett skirt jelly-lack som är självutjämnande och lämnar en suuuperglansig finish!
Det är lite rinnigt förvisso, men ändå väldigt lätthanterligt.
Speciellt med tanke på priset! Dessa nagellack kostar runt tian styck!!!
På bilderna är det två lager då jag skulle iväg mitt i lackningen hehe. Men jag tycker att det blev rätt bra trots det, om man bortser från den uppenbara VNLen..

Två tummar upp!! 

(Ja det är en stökig bokhylla, ja jag älskar böcker)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar