tisdag 12 juni 2012

Fortsätter swatcha de nya lacken.

Båda är catherine arley, tre lager.
Det rosa är ett jelly som torkar såå blankt! Det är nummer 713 och är riktigt knalligt barbie-rosa. Dock rätt skirt men självutjämnande så man slipper kala fläckar och sånt tjaffs :)
Det petrol/teal-blåa är, jag vet inte.. det lutar åt creme-lack. Med glas flecks, och är så fint! Vid närmare eftertankekan det vara två lager av det..? Jag minns inte trots att jag nyss lackade naglarna.. phu.. men vi säger tre för enkelhetens skull :D och det är då nummer 715 (vad är grejen med nummer? Ge mig namn!)

Jag tycker verkligen om dessa lack. Trots att det rosa är skirt.. man kan ju göra jellymackor av det om inte annat ;)

Att bero på jellymackor. Jag var till HM för ett tag sen i jakt efter "lady luck",men hittade ett glitterlack i regnbågens alla färger. Minns ej namnet men det var iaf HMs egna vanliga nagellacksflaska. ur som haver, jag bestämde mig för att låta bli inlöpt då. Och jag hittade inte lady luck då heller.. sen skulle jag tillbaka till samma HM någon dag efter för att slå till på glitterlacket, och då är det SLUT! Men i den vevan hittade jag "LL" istället.. men jag vill ha det där glitterlacket! Kanske svänga förbi något HM imorgon..? Vill göra jellymacka med det!!




1 kommentar:

  1. Tror du syftar på Confetti från h&m, jag har funderat på det några gånger men hejdat mig själv och sagt att jag har fler liknande. På tal om jellysandwich så måste jag testa det någon gång! Ser så coolt ut! :)

    SvaraRadera