måndag 4 juni 2012

Blir bara sämre..

Därav den otroligt dåliga uppdateringen.
Somnade runt 2 inatt efter en jäkla massa smärta i luftrören och lungorna efter en massor av hostande. Sen vakande jag ungefär var tionde minut av hysterisk hosta- men hade inte lika ont då jag hade proppat i mig ipren runt ett-tiden.Sen skulle jag upp vid 7 för att gå med Vilma till dagis. Och den promenaden alltså.. innan Vilma kom på att det är kul att cykla, herre gud vad hon skrek och härjade :O vet inte vart det kom ifrån heller, men hon var helt knäpp. Sen insåg hon att "just ja. jag älskar att cykla" och drog iväg som en speedad cykelfantast.. med mig springande efter, hostandes.

Annars idag har jag legat och hostat och längtat efter att bli frisk ungefär. Försökte plugga med jag kände att det var ingen idé för jag fattade ingenting, kunde bara tänka på hur ont bihålorna gjorde..

Otroligt olägligt att bli såhär sjuk nu när jag har tusen saker att göra, men what to do..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar