söndag 10 juni 2012

Så väldigt off..

Jättetråkig blogg just nu jag vet, det är lite mer aktivitet på instagram för er som har det. Jslivonaglar där med.
Två dagar, två olika mood nagellack. Inget spännande direkt. Väntar på paket i veckan.

I fredags fick jag min CND cuticle eraser. Hittils är jag inte jätteimponerad men jag ska ju ge den någon vecka innan jag säger något ordentligt om den :) Den luktar inte lika gott som min vanliga nagelbandskräm vilket är trist. Men den luktar inte illa heller.. typ apelsin/aprikos-aktigt?
Nagelbanden börjar dock flagna lite, vet inte om det är AHA-grejerna som jobbar loss på de döda huscellerna. Good sign i så fall.. Men fått hangnails.. pain!

Annars? inte mycket. pluggar och har mig, det vanliga :)
Ser ut lite som stryk fortfarande. Sjukdom gör det med en..

Menskoppen fungerar kalas iaf.. nu måste jag bara sluta vara så mesig när det gäller blod.. för ja.. man ser ju det.. men den fungerar toppen och känns ingenting!! love it!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar