tisdag 5 juni 2012

Önska önska runt i ring.

Jag såg någon kommentar för hos någon bloggare där det stod "min önskelista växer snabbare än jag kan skriva den" och precis så känns det just nu.
Jag vill ha så himla många lack, men det går ju liksom inte att köpa en drös lack hela tiden.

Jag har i alla fall fått dille på models owns pastell-kollektion. Eller deras pastell-set som verkar innehålla andra pasteller än kollektionen gör? äh jag vet inte, deras nagellacksindelning på hemsidan förvirrar mig. Det kan ju ha att göra med min yrsel också, men ändå :D
De är så himla fina, och de pasteller jag har är ju hopplösa i torktid.. Så jag använder dem aldrig.. för ja.. då får jag gå runt med slabbiga bubbliga och halvt söndertrasade manikyrer.. och det är inte värt det. För av någon anledning blir jag alltid sjuukt kissnödig mitt under nagellackstorkning- och med snabbtorkande lack går det ju att hålla sig. Men kleancolors pasteller tar ungefär ett och ett halv år på sig att torka så.. ja.. nu fattar..

(Bild lånad från models owns egna hemsida)
Ja hela denna text är en länk till den.

Och sen vill jag ju ha alla möjliga andra lack.. bara för att ha liksom..? haha
Typ Barry M´s lack vill jag prova för att jag hört så bra om dessa nagellacks formula.
Bara för att prova.. ni hör ju .. pöh *sinnessjuk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar