lördag 2 juni 2012

Jag har VÄRLDENS snällaste barn!

Vi var till Åsa idag, lillan och jag. Tog tuben från masmo till hässelby strand. 1 h och 4 minuter. Gick till Åsa. Var där.
Åkte hem. Kom nyss innanför dörren, åkt i två timmar. Fick gå från sjukhuset hela vägen hem, fast hon fick rida på mina axlar några gånger. Inte ett enda gnäll om att det var tråkigt/jobbigt eller att hon var trött.
Enda gången hon grät var när läppen fastnade i dragkedjan (tro fan att man gråter då liksom!) och i den vevan saknade hon pappa så några tårar föll för honom också. Men förutom det har hon vart så himla fin och go.
Vi frös båda två vid masmo när bussen tog 20 minuter på sig att komma, men inte ens då var det gnäll.
Jag har dåligt samvete att jag inte tog vagn eller att vi åkte så sent, det hr jag verkligen. Men tiden gick så sablars fort i hässelby och vips så var klockan åtta!

Hon hann knappt lägga huvudet på kudden innan hon somnade, och det är ju inget konstigt med det. Liten <3

Jag sa utanför här att jag var så stolt över henne.. Hennes svar blev ett trött "Tack så mycket mamma, det gör mig glad" *snyftar lite* Hon är så himla fantastisk den där flickan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar