måndag 23 januari 2012

Nya naglar..

Jag sa ju att jag inte skulle göra nya naglar på ett tag nu? hmm jag gjorde det ändå ^^
Igårkväll.. akryl blev det.. supersöta slarvnaglar blev det.. men jag glömde några detaljer.. jag skyller på akrylångorna :D
Jag kan ju inte ha något fönster öppet när det är så kaaaallt inne.. så det blir jäkla instängt och det luktar sjukt i ett stängt rum.. verkligen sjuuukt..
Jaja.. det finns bilder på facebook.. jag kan inte föra över bilderna till datorn via blåtand och jag vet inte varför- gör mig skitförbannad- så jag ger upp just nu..

Naglarna då.. massa olika fimo.. blå rosetter, gula o rosa hjärtan, vita&rosa&lila katter, gröna o lila o rosa o gula blommor.. och fyra olika glitter.. finkornigt silverglitter, små "discosilvriga" hexagoner , genomskinliga rosa sotra hexagoner sånna som ser ut som fjäll, och sist men inte minst "ruter-formade" lilagenomskinliga flakes som gjorde allt ännu mer awesome..Och så en fjärilspiercing i vänstra ringnageln..
Detta med genomskinlig akryl och genomskinliga tippar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar