onsdag 18 januari 2012

Goddagens..!

Min fru har åkt hem. Känner mig nedstämd, ensam och ledsen. Varför gör hon såhär mot mig? LÄMNA MIG INTE EMMA VAFFAN! :(   ;)

Annars då? Hon har vart här sedan måndags eftermiddag. Det har vart underbart!

Jag har också köpt lite kläder till mig och min make. Och shoppat massa MASSA presenter till vår dotter haha.. hon ska få så mkt fint.. kommer bli kalasglad! Åååh vad jag längtar, men det känns ändå så konstigt att min lilla lilla tjej blir så STOR.. Det gör mig gråtfärdig men jätteglad :P

Vilma frågade precis vart skropan och Emma är.. sa att de åkt hem till sig nu, varpå min lilla fia kollar ner i gålvet och säger med gråtfylld röst "Men.. jag älskar ju Emma..." :( lillsöt då <3 men hon blev lite gladare när jag berättade att vi ska hälsa på Gävle nästa fredag och träffa Emma igen då :)

Imorgon ska jag ha en PRODUKTIV dag!
Jag ska:
Baka muffins
Göra glasyr och bilar-fluff
Lägga på oblat på en prinsesstårta och lägga på glittergrej över oblatet..
Städa, tvätta och plocka
Fixa glasyren och det på muffinsarna
Slå in två (tre) till paket
och försöka att fixa lite plugg med.. vi får se hur det går ;)

Allt medan jag lyssnar på ljuuudboook <3

såatte.. det blir inte mycket naglar och sånt just nu :D

1 kommentar:

  1. Men guuuuuuuulle hon! <3 Himlarns tur att ni kommer upp om ett tag! Lika tråkigt att åka ifrån er varje gång! PUSS <3

    SvaraRadera