fredag 20 januari 2012

Gråtattacker!

Skippade mascaran idag. Mascaran och övrigt smink faktiskt. Även om min dotter fyller år och allt- vilket betyder att jag bör vara fin. Så tänker jag låta bli. För jag har seriösa gråtattacker till och från, varför? undrar ni nu. För min dotter blir FYRA (4) ÅR!!! Förstår ni hur sjukt det är. Sen gör hennes födelsedag att jag återupplever dagen hon kom på också- mycket tydligare än i vanliga fall liksom. Och det gör mig fortfarande upprörd eftersom jag FORTFARANDE inte tagit itu med de känslorna än (förutom genom förträngning då ;))

Så ja.. jag skippar mascara idag.. men jag är så stolt och glad över min fina tjej så ni förstår inte! Hon var så efterlängtad och önskad <3

Så snart är hon exakt fyra år gammal. 17.09 plockade de ut henne ur snittet på magen :) just nu blev jag förberädd för snittet- förmodligen stack de mig i ryggen just nu ^^ DET är jobbigt! Ligga på sidan med en ENORM mage framför sig, ett sprucket revben och värkar- och så säger doktorn "Böj dig mer, kura ihop dig som en boll" .. jepp- lika lätt som det låter..
Men, det var helt klart värt all smärta och ångest över snittet :)
Hon kom ut, och hon lever. Och dessutom är världen världens finaste tjej <3
Kommer alltid älska dig Vilma, och jag hoppas att jag alltid kommer vara älskad av dig också. Jag hoppas jag aldrig gör dig besviken på mig och min roll som mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar