tisdag 3 januari 2012

men guuud..

jag har tänkt gjort ett inlägg flera ggr men tappat bort mig i annat på vägen.- Första ggn kom wordfeud ivägen. sen kom mobiltrubbel med blåtanden ivägen när jag skulle föra över bilderna till bloggen.. sen wordfeud igen.. sen mailing om skolböcker..  ja nu ser ju. förlåt för min virrighet. här kom ett inlägg så ni vet vad jag sysslar med iaf.

jag insåg precis att jag inte diskade efter jag hällt upp diskvattnet heller.. herre guuud vad jag är snurrig. tack för att ni står ut med mig ..

ska iaf möta en tjej i tullinge om en timme.. så jag ska börja klä på mig om ett tag.. och vilma också såklart.. sen ta bussen.. ja nu hajjar.. fullt upp med ingenting!

Senare ska jag också installera office paketet till skolan och börja göra de första uppgifterna- för att jag kan.. varför inte göra hela kursen innan den ens börjat liksom ;)
ska köpa den boken imorgon också tänkte jag, om ägaren av den kunde mötas då vill säga.
Då ska jag göra det efter tommy kommer hem. sen skall jag sitta och njuta av min eragonbok på pendeln i min ensamhet och lyssna på "turning tables" av Adele.. ni hör ju- fantastiskt!
Idag blir min resa kort med enbart buss och släpande på en 4åring med egen vilja- inte fullt lika njutsamt som ni alldeles säkert förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar