lördag 7 januari 2012

Fantastiskt väder..

Älskar när man vaknar och så är det LJUST UTE! Ljust som i sol liksom..

Skolan börjar på måndag- jag har redan lämnat in en uppgift och börjat med två andra.. Om jag har dåligt att göra? nej egentligen inte, men jag föredrar att vara före än efter :)

Nackdelen är koncentrationen- beror ju på mig själv och mina val i matväg just nu (inte lchf- tyvärr.. men jag ska hoppa på det tåget igen om några kilon)..
Men pulver it is, mest för ångesten över all julmat och sådär.. Jag vet, det är inte friskt att ha ångest över mat- men jag har aldrig påstått att jag är frisk.

Jag har förövrigt nya gelenaglar igen.. Och vad ska man säga? hmm kroppen dog efter ena handen så höga handen är jättefin medan den vänstra är.. eh ja vad ska man säga? jag orkade för det första inte slipa ner den designen jag hade innan- sedan tog jag allt låglittergel som var kvar av det jag gjort och målade på alla fingrar.. men eeh det blev ojämt och jag missade att göra tummen..!? eh ja jag vet inte hur det gick till men jaja..
Tänkte ändå slipa ner allt till veckan och prova nya akrylprimern när det ändå inte är någon hemma!
Jag insåg också att det är VÄRDELÖST att bädda in bling-kristaller i gelenaglar.. det syns inte att det är bling- utan mer som små pärlor bara.. Men nu vet jag iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar