fredag 20 januari 2012

Nu har gästerna gått men huset är ändå fullt :)

Det är fullt av glädje, kärlek och LEKSAKER! haha

Jag har nog vart på lika bra humör som Vilma denna afton. Och alla presenter.. Alltså jag och T hade väl kanske tagit i lite grand med filmer, pärlsett, prinsessklänning, play doh kökssett, bort+stolar, "plånbok" och burkar till pärlorna. Och klubbor såklart som hon önskar sig.

Sedan kom mormor och mogge. Mormor öppnade ett bankkonto till Vilma- med fem hundra kr i. Helt fantastiskt :D Sen fick hon också en till prinsessklänning och skor- och tiara.

Seeen kom grannarna med barn utom det mellersta, som var på egen fest. Av dem fick hon ett armband och en sådär platta man sätter ner pärlor med pluttar i.. plattan har hål alltså.. äsch jag är värdelös på att förklara ^^ Att hon ville ha en sådan visste inte ens jag, men Nina har koll hon! :D Verkligen perfekt :)

Sen kom mojje också och av henne fick hon ett klädsett från Villervalla! INTE helt tokigt det inte, tvärt om! OMG de där kläderna ska hon bära med varsamhet ^^

TUSEN TACK VERKLIGEN <3 Guld värt för Vilma (men mest mig), hon har haft en fantastisk dag :D

Pappa och hon har dekorerat så fint också här hemma :D ni ska få se bilder imorgon tror jag. för uppladdningen tar ju som vi vet evigheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar