fredag 13 januari 2012

Ärligt talat..

Jag har inte skitit i att skrivit.. eller jo lite, men jag har faktiskt inte så mycket att berätta.
Jag har gjort grannens naglar med gele.. blev fint- höll dåligt ^^
Jag ska försöka ladda upp lite bilder sen när jag orkar engagera mig.. men det tar sådan tiiid via mitt nät..

Annars då? Vilma fyller år om en vecka..
Jag lyssnar ljudbok och cyklar typ..
Snöstorm ute..
jag flippar då och då.. jamen det var väl det?
Mina nagelpiercinggrejer är ju hemma- borren med.. Jättefina meeen jag har varken naglar eller sånna nu.. jag har förstört mina egna naglar rätt ordentligt så jag kan inte greja men de på en månad eller så nu.. måste låta dem växa ut. De är sååå tunna och ojämna.. ser förjävligt ut :P

Jag vill sätta på akryl och så men ja.. jag får vänta till februari nån gång..

Igår gjorde jag vattenmarmorering på Malin också- supertjusigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar