torsdag 26 januari 2012

"Möten"

Jaaa har jag föresten sagt att jag har bokat halkan?
Jag har bokat halkan.. Eller ja, jag är bra på att skjuta upp saker jag är nervös över.. Så grannen tog saken i egna händer och bokade tiden åt mig.. När? i´ll never teeell!! :P

Den andra februari ska vi på fyraårskoll på BVC också..

Sen ska jag gör cellprov också.. en annan sak jag skjuter upp heela tiden.
Men om mensen inte kommit imorgon så kanske jag gör det imorgon innan vi drar? annars blir det nästnästa vecka när den är färdig.. eller.. sen.. nångång.. hm nej jag måste. Dessutom MåSTE jag boka tid för min mensvärk. Det måste vara endometrios. Varför skulle jag annars ha sjuka smärtor så jag inte kan röra mig, ha ont av tarmrörelser så jag skriker- inte kunna kissa vid mens utan att skrika eller nästan svimma av smärtan.. och sen ha ont av tarmrörelser i vanliga fall med.. Och såklart ont vid sex.. men där kanske gränsen gick för vad ni är bekväma med i info-väg?
Men.. iaf.. gyn-tid så de kan skicka remiss till endo-centrum på karolinska.. gud vad jag såg pengarna rulla iväg nu.. pöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar