fredag 24 februari 2012

symboliska handlingar

Jag drömde att T lämnade mig inatt (igen), och vaknade med hysteriskt gråt.. Varverkligen jätteledsen.
Lite senare åkte Tommy och handlade gurka och lärre till stackars mens-mig.. vet ni vad han kom hem med?
Han kom in med orden "Eftersom du hade sån otäck dröm inatt så tänkte jag bara visa lite symbolisk kärlek till dig.. Så när den här vissnar och dör, då kan du oroa dig för sånna dumheter att jag skulle lämna dig igen" Och så fick jag en plast-ros :D Hur söt?
Ibland är han go alltså :)

Jobbade förövrigt kväll igår efter en hel dag med plugg.. sklev upp 8 och fixade Vilma inför hennes maskerad på dagis, pluggande.. började kl 17 och slutade 23.. sen hem.. var heeeelt jäkla slut i hövve när jag väl var hemma. Är fortfarande yr (kan dock bero på smärtpåverkan och blodförlust) men ah.. helt förstörd tjej.. och så skall man inte ens få sova en ordentlig sömn efter en sån heldag.. jag är alldeles matt alltså ^^ kommer ta en hel helg att återhämta mig från denna :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar