fredag 3 februari 2012

Det var tänkt att vi skulle bada idag istället..

Men ja, vi kommer ingentans..
Så då tänkte jag "vad bra! då kan jag baka bullar eftersom mamma fyller år imorgon, och köpa leggins i samma veva".. leggins eftersom mina försvinner och går sönder..
However.. det är ungeför hundra mil snö ute, det snöar fortfarande, bilen är för kall för att köras (nej, vi har ingen kupévärmare eller motorvärmare), och det är HALT! jag kan inte åka och handla allt jag behöver i tumba för att släpa med allt hem igen.. Behöver ju bland annat mjöl och en hel hög med mjölk.. TUNGT!

Så.. ingenting alls för mig :( *ledsen jossan*

Annars då? gjorde naglar igår.. och kollade på new girl som det var tänkt..
Men jag gjorde naglarna sent, var trött och okoncentrerad.. så det slutade i katastrof.. men jag kan iaf inte bita på naglarna nu..
Hade ni sett mina naglar innan hade ni kräkts- så det blev iaf en förbättring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar