onsdag 1 februari 2012

Jo, det är sant..

Jag tycker mulliga/tjocka tjejer är jättesöta oftast- beror ju på utseendet i allmänt med- inte bara vikten.
OCH jag är själv en tjockis (haha noo shiieet!!??)
MEN!!.. Kläder sitter fan så mycket snyggare på smala tjejer.
Alla kläder jag sett ser bäst ut på smala tjejer med normala bröst (Inte enorma meloner, och inte helt plattbystade heller, utan sådär normala typ B-kupa).. och med det säger jag inte att folk ska må dåligt över sin vikt, oavsett vilken den nu är..
Men... smala mäniskor passar i alla kläder.. knubbisar som mig passar bara i figursydda kläder, i vissa material.

Näe det var väl det jag villa ha sagt liksom..

Men.. jag mest av allt föredrar jag snälla människor :D

Jag vill däremot va smal..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar