lördag 4 februari 2012

Födelsedagstant :)

Idag har vi vart och firat mormor på 45-årsdagen :) grattis mormor!!
Förutom det har pappa och Vilma badat på torvallabadet..
Jag läste e-book och drack latte..
mitt illamående? jo det håller i sig, tackar som frågar.
jag tror jag vet vad som kan spöka nu, och nej- jag är **INTE GRAVID** så ni vet. Acceptera att jag inte kan få fler bara så slipper ni fundera över det, okej? bra.

Men jag tror det kan vara vitaminerna jag tagit ett par dagar nu.. antingen det - ska sluta med dem så får vi se om det blir skillnad..
Annars akrylångorna? eller eld-röken från spisen? vet inte. men det lär märkas.. är det vitaminerna (mitt val kvinna, ni som funderar) så bör jag bli bättre inom någon dag iaf :)

Annars? torvalla café/servering har rätt okej latte- lite halvblaskig men det är maskinlatte så inget att bråka om.. boken verkar helt okej också..
Det går bra nu på wordfeud..
Jättekallt att vänta 20 min på bussen i 19 minusgrader..
Skaffat twitter..
det var väl det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar