onsdag 22 februari 2012

sååå.. jobb dag två..

gick jättebra idag med!
inlämning kapitel 9 med redovisning och beskattning blev ett vn+ 14/16p, hade bara slarvat med soliteten annars var allt rätt. kunde förklara sambandet av nyckeltal på ett korrekt sätt med.. som om jag inte visste det ;)

Annars då? jo jag är inte van att vara vaken från 7.30 och jobba en hel dag inte.. det märks för jag är SÅ HIMLA TRÖTT!!
När jag hämtat Vilma från dagis och gjort maten var jag nästan nääästan gråtfärdig ;)
Nu ska jag plugga litegrand sen serier resten av kvällen.. imorgon förmiddag ska jag plugga järnet!
Sen jobbar jag kväll, fast inte med Tommy denna gång :)
Pratat med chefen också, det tyckte jag var kanon faktiskt ^^

Annars då? tja alltså.. vad kan vara annars? inget. har inte tid liksom ^^
i helgen kommer bröderna <3
fira ooosaaa på lördag med utgång *yeey*

mitt jobb kräver: inga naglar :( så.. inga naglar nu.. bara nagellack.. just nu den laxrosa från elf

1 kommentar:

  1. Jag veeeeet :D Har ju läst det! Skulle skriva en grattis-kommentar från mobilen. Men det ville sig inte riktigt. Såatte.. grattis darling!<3

    SvaraRadera