tisdag 29 november 2011

Välkommen till den nya bloggen

Denna blogg ska jag försöka att inte glömma bort totalt.. som med alla andra jag haft menar jag..
Tänkte pyssla lite med designen ikväll men nu blir det bara ett kort inlägg sen måste jag plugga.

Ebay.. Jag har blivit lite besatt, men bara lite *visslar*
Just nu är det 20 olika paket påväg hem till mig.. Ett har anlänt
Många av dem är beställda för någon vecka sen.. resten idag..
Eh.. jag vet.. det är sjukt. Men övervägande delen av paketen har ett värde på under 20 kronor sååå..

Övervägande paket har även ett innehåll som enbart kretsar kring naglar.. Jag har fått en onormal besatthet tror jag. Men som jag längtar till att få börja pyssla med akryl! :D

Igår kom första paketet.. Sjukt snabb leverans för det paketet.. 5 arbetsdagar.. Vad det var?
100 stycken fimostavar.. googla vetjag :P
Beställde dem den 20e tror jag det var..jo det måste det varit för det var iaf på helgen, och det kom igår. Från Hong kong ska jag ju tillägga. Sjukt fort faktiskt! Det är ju på andra sidan jorden nästan :O

Så nu väntar jag på resten av alla paket som jag hoppas ska komma snaaart. Det kommer bli som julafton varje dag nu nästan för mig.. paket paket paket :P

Det är bara 2 av 21 beställningar som inte har något med naglar att göra. Den ena är en jacka till maken, den andra är en liten hjärtformad stekpanna.. varför tänker ni nog nu.. varför inte? tänker jag då.

Tänkte visa allt sen.. Fimostavarna är nog inte så spännande att se bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar