tisdag 29 november 2011

Vad jag beställt...

Tänkte skriva en lista på allt jag beställt och väntar på.. Haha håll i er, jag är fullt allvarlig med denna lista, min genomförda-köp-lista på ebay är sjukt lång hahaha

Såå här kommer den:



En jacka till maken
Ett par hörlurar med hello kitty
En liten hjärt-stekpanna
500 nagelformar
En nagelbandspusher
10 rullar nagelstripes
Ett set med nagelstämplar (konad-stämplar) med 16 plattor + skrapa och stämpel

En elektrisk fil
Ett stoort set med olika glitterburkar. 72 stycken burkar för att vara exakt (jag vet- sinnessjukt!)
3 hjul med olika nageldekorationer
3 burkar akrylpulver (vit, rosa, genomskinligt)
en extra burk genomskinligt akrylpulver
En flaska akrylvätska
En UV-lampa
3 flaskor UV-gel top coat
Ett sett nageldekorationspenslar med 15 penslar
500 vita tippar

Sist men inte minst. Ett akrylpaket! Innehållandes följande
    3 brukar akrylpulver (vit, rosa, genomskinlig) 120ml akrylvätska 2 övningsfingrar 2 akrylformer som man gör små 3D-figurer i 5 akrylpenslar 100 st nageltippar 3g nagellim 1 tipp-klippare 1 dappen dish för akrylvätskan 2 filar 1 pump-flaska (till aceton för min del) 1 penselhållare 1 hjul med blingbling-stenar (12 färger) 12 olika färgade akrylpulver 1 buffer 20 nagelformar
     
     
    Jag hoppas inte min man ser detta hahahahaha Han kommer nog spärra in mig, eller spärra e-bays adress från datorn snart hahaha
    Men jag kunde inte låta blii stekpannan <3 den ska jag göra många stekta ägg i till min gubbe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar